Ali sedenje uničuje možgane?

April 27, 2018

Nova študija kaže da dolgo sedenje vsaki dan, več let, povzroča atrofijo možganov!!! 

(http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0195549)

 

Pomembno tako za vse, ki sedijo v službi, ki se ne gibljejo in za starejše. Gibanje je življenje, ker stimulira možgane in jih ohranja.

 

Zato svetujemo, da vsaj minimalno 20 min na dan greste na sprehod. To je bilo pokazano da pozitivno stimulira možgane. Prav tako pa, da 3 do 5 krat na teden trenirate intezivno in po VIIT (visoko intezivni, intervalni trening) metodi. Najbolje za telo je 30 - 40 minut. Vse kar je več lahko negativno vpliva na telo in ga začne razgrejevati namesto graditi. 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

Nova študija o postu

June 11, 2018

1/1
Please reload

Recent Posts

October 24, 2019

August 20, 2019

November 29, 2018

Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

Follow Us
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black Google+ Icon
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • YouTube - ChiroFitLife

©®2019 by ChiroFitLife (TM).